שאלות נפוצות

לקבלת עזרה בתפעול, תחזוקה ואופטימיזציה של חוויית הנסיעה והתפעול, קראו את האוסף הזה של שאלות נפוצות או צרו איתנו קשר אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם

שאלות כלליות

סוללת ATTO נבדקה ואושרה על פי תקנים בינלאומיים, כולל ISO ו-IATA, מבחינת עיצוב, אינטגרציה, עבודה ו-QA.

לא, ATTO מגיע בהרכבה מלאה ומוכן לשימוש מהקופסה.

לכל שאלה טכנית או תיקון, או בכל מקרה חירום, צור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו מכל מקום בעולם, 24/7.

כן, חומר הסיכה מסופק בתוך הקופסה.

חיי השירות הצפוי של ATTO הם 10 שנים והם יתארכו הרבה יותר בתנאי שהליכי טיפול ותחזוקה יתבצעו בקפידה.

כן. כדי להבטיח חיי שירות ארוכים, יש לשמן את ATTO כל 6 חודשים, בהתאם להוראות הפשוטות במדריך למשתמש. זה לא דורש מיומנויות מיוחדות וניתן לעשות זאת בקלות. כל נקודות השימון נגישות בקלות. אנא צפה בסרטון ההדרכה כדי לראות כיצד זה נעשה.

כל הסוללות שלנו מאושרות לבטיחות: IEC 62133 הובלה ימית ואווירית: UN 38.3

ATTO תוכנן לעמוד בדרישות הבטיחות הבינלאומיות הבאות עבור ציוד חשמלי רפואי - בטיחות: EN12184 תיוג: ISO 7176-15 EMC: ISO 7176-21 ניהול סיכונים: ISO 14971 תאימות לתקנות: EEC: נספח V של 93/42/EEC ההנחיה של 93/42/EEC מסווגת את קטנוע הניידות ATTO כהתקן Class I.

פיתחנו מנוע DC (BLDC) מותאם אישית לחלוטין, ללא מברשות, מגנט קבוע, המשלב הנדסת ליבה מוצקה עם גלגלי שיניים חזקים ומנגנון בלימה חזק. שילוב ייחודי זה מאפשר נסיעה חלקה לאורך שנים רבות ומרחקים גדולים.

לסוללה של ATTO קיבולת של 250 W/h.

ATTO משתמשת בסוללת ליתיום-יון חזקה, אך קומפקטית וקלת משקל, 48 וולט "לא נשפכת" עם מטען מאושר UL ו-CE עם פונקציונליות של כיבוי עצמי לבטיחות וחיי סוללה ארוכים.

ATTO מורכב מאלומיניום בדרגת תעופה, פלסטיק היי-טק, צמיגים לא פנאומטיים במילוי ניילון וצמיגים לא פנאומטיים.

כן, אפשרי להזמין משענות זרועות כתוספת.

מרווח הקרקע המינימלי של ATTO הוא 10 ס"מ.

השיפוע המרבי הוא 6 מעלות.

רדיוס הסיבוב של ATTO הוא 135 ס"מ.

כן! ATTO מצויד בלחצן כיוון נסיעה. פשוט לחצו על הכפתור כדי לשנות את כיוון הנסיעה.

ATTO / ATTO SPORT MAX / SHABBATTO MAX מהירות הנסיעה המרבית היא 4 קמ"ש (6.4 קמ"ש). מהירות הנסיעה המרבית של ATTO SPORT / SHABBATTO היא 6 קמ"ש (10 קמ"ש).

קלנועית ATTO

חלק קדמי: 12 ק"ג
חלק אחורי: 17 ק"ג
משקל כולל ללא סוללה: 29 ק"ג
משקל סוללה: 1.8 ק"ג

קלנועיות ATTO SPORT / ATTO SPORT MAX / SHABBATTO /
SHABBATO MAX

חלק קדמי: 12.5 ק"ג
חלק אחורי: 17.5 ק"ג
משקל כולל ללא סוללה: 30 ק"ג
משקל סוללה: 1.8 ק"ג

במצב טרולי:

גובה 72 ס"מ

אורך 39 ס"מ

רוחב 42 ס"מ


במצב נסיעה:

גובה 90 ס"מ

אורך 120 ס"מ

רוחב 56 ס"מ

בהחלט. ATTO תוכנן מתוך מחשבה על תחבורה ציבורית וניתן לקחת אותו ברכבות, אוטובוסים, מוניות, מעבורות וכו'.

טעינה של 4 עד 5 שעות מספקת עד 16 ק"מ של נסיעה רצופה בממוצע. אנו ממליצים לטעון את הסוללה לפני התרוקנות מלאה על מנת להבטיח חיי שירות ארוכים. סוללת הליתיום-יון המתקדמת שלנו משתמשת בכל קיבולת האחסון שלה כל הזמן, לכן - אין "אפקט זיכרון" כפי שקיים בטכנולוגיית סוללה ישנה יותר. ניתן להשתמש בסוללה כשהיא טעונה חלקית בלבד

כן. הקונסולה ניתנת להתאמה לגבהים וזוויות שונות לנוחות מירבית, כאשר מנגנון המושב ניתן להתאמה לאחד משלושה גבהים קבועים.

תהליך הקיפול לוקח מספר שניות וכך גם תהליך הפיצול. כאשר אתם מגיעים ליעד שלכם פשוט חברו את שני החלקים יחד. אנו נדגים לכם את תהליך זה לפני הרכישה.

ניתן לקפל או לפתוח את ATTO תוך 10 שניות בלבד.

רק כדי לברוח מהגשם! קלנועית ATTO תוכננה לשימוש במזג אוויר יבש עבור הביצועים הטובים ביותר.

לא באמת. ברוב המדינות, בקלנועיות ניידות רשאים לנהוג רק על ידי אדם שאינו נכה בנסיבות הבאות:*הדגמה למטרות מכירה/ הדרכת משתמש נכה/ הובלת למרכז שירות או ממנו.

משקל המשתמש המקסימלי עבור ATTO / ATTOSPORT / SHABBATTO הוא 120 ק"ג.

משקל המשתמש המקסימלי עבור ATTO SPORTMAX / SHABBATTO MAX הוא 136 ק"ג.

הקלנועית קלה מאוד לתפעול. היא לא דורשת מיומנויות מיוחדות וניתן לשלוט בה במהירות.

כן, אפשר לטעון את הסוללה בתוך או מחוץ למטען. ההסרה וההתקנה מחדש של הסוללה קלה מאד.

הקלנועית תוכננה הן לשימוש בפנים והן בחוץ על משטחים שונים, כגון מדרכות, שבילים וברחבי העיר.

אין מגבלות גיל

התראת E1 מציינת כי ידית המנוע נמצאת במצב "N" (גלגל חופשי). במצב Freewheel המנוע מושבת ואסור להתיישב על הקלנועית . לתיקון התראת E1:
1. כבו את הקלנועית
2. הזיזו את הידית מ-"N" ל-"D
3. הפעילו את הקלנועית